Har klippt håret~~

Åhh
När det väl är superfint väder ute, och foto på bild lektionen så är jag sjuk.
Självklart. Alltid!
Aja... Ska väl inte klaga...
Som ni nu förstått så är jag sjuk. Har feber å ont i halsen, huvudet, ögonen, magen... I stort sett överallt!
Känns som att jag kan dö vilken sekund som helst... Inte pågrund av att jag är sjuk då, utan för att jag inte träffat Sai på två hela dagar. (!!)
Aja... Hoppas jag blir bättre i helgen så att jag kan gå till skolan på måndag iallafall.
Såhär blev mitt hår iallafall i uppsatt form~~ Det blev inte så bra, så jag har uppsatt tills jag klipper igen...! Måste dock be någon hjälpa mig... Är så svårt att klippa därbak själv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0