Sol och en klarblå himmel = <3

Naw, Förlåt Emma! Du e inte död för mig!! :D


Vaknade för några timmar sen, men gick inte uppförrens runt halv ett..

Och fan vilket underbart väder!!

Jag förstår verkligen inte. Igår när jag gick hem så haglade det mjuk snö (ja, haglade)

och nu så skiner solen så mycket at man t.om. kan ana små leendén på surtanterna som går förbi lite här och var.


Oh well. Idag kommer min storebror med hans familj och min storasyster hit!




En fråga nudå:

Vad vill ni(eler ja, du Emma) se mer av i bloggen?



Kram så länge!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken himla tur att jag inte är död för dig! :') Vad vill jag se mer??? Vet inte.... Kan du inte komma med lite förslag ;)

2011-03-26 @ 22:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0