Soft kitty, warm kitty

Hallu
Har inte gjort.. Någonting idag. Kollat på TV, spelat lite, skrivit lite, ritat lite...
Oxå var Rebecca här för att lämna lite skolböcker till mig! Så snäll. Läraren hade inte ens frågat henne om hon kunde göra det, och inte heller jag, utan hon var så söt och kom på det själv. Ska stenplugga imorrn!
Kommer fortfarande vara ''sjukskriven'' imorrn, men jag tror att jag kan gå på Torsdag! Känns som att jag missar alldeldes för mycket, snart nationella prov och allting! Mår iallafall relativt bra nu, kan stå upp utan att svimma av!
Men som sagt får vi se. Stannar iallafall hemma imorrn...
Ska på cirkus cirkör på Fredag också :( Måste bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0