'mornin

God morgon!
Som vanligt när jag verkligen behöver sova så kan jag inte sova lika länge som förut...
Dels för att jag håller på att kvävas till döts, men också för att jag drömmer så obehagliga saker!
Som nu, då jag drömde att vi ägde någon slags muffinsfabrik och mitt täckte var tydligen olika delar i fabriken. Så för att gå någonstans skule jag sparka en gång på den delen av täcket (sparka på riktigt, yes)  och samma om jag ville baka någon speciell muffins...
...Hur sjukt är inte det?
Ganska självförvållat: Ja, men å andra sidan är jag usel på att väcka mig själv.
Okej. Jag har knappt ett mjölkpaket kvar till allt Te jag ska dricka, och inga somhelst chokladbollar.
Jag döör.
Kanske ska palla mig ner till lilla affären här uppe och handla lite...?
Kraam så länge
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0