Mår sååå inte bra....

Heei

Förlåt att jag knappt bloggar längre, men det kommer att vara så det närmsta halvåret...

Har sååå mycket att göra, även fast skolan började för ca. en vecka sen!


Iallafall...

Är sjuk :( Har feber och är asförkyld. Känns som förra gången jag var sjuk, och då låg jag till sängs i 2 veckor och såfort jag lyfte på huvudet höll jag på att svimma av... Hoppas, hoppas att det inte blir så igen!

Har ett viktigt NO arbete som måste in imorrn, så jag går till skolan imorrn ändå, även om det bara är för att lämna in det arbetet....

Ska försöka vila mig lite nu, och om inte det funkar tänker jag baka något. Är såååå sugen på kakor eller cheeseballs!!

Någon som kan köpa åt mig å lämna dem hos mig? :(


Btw, hur ska jag klippa mig? Bella säger att jag skulle kunna passa i en frisyr med kortare på ena sidan... Vi får se! Vill klippa mig nu i veckan...



Aja.. Ha så kul :D Eller nåt...

Kram!
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0