G'mornin

&qu
Lol
''Whenever you're stressed you eat chocolates, sweets etc. because stressed spelled backwards is Desserts''
Snodde den från fejjan :3
ot;text-align: center;">
Iaf.
Kunde inte somna... Känner mig faktiskt inte så trött. Så jag har kollat på TV, ritat å vilat hela natten bara. Gosh, längtar tills solen stiger, blir så jäkla låg av detta mörker... Som tur är har jag en lampa som ger solljus! :D
Men jag längtar verkligen efter sommaren. Trodde inte att jag någonsin skulle säga det, för jag äälskaar vintern, men jag längtar verkligen efter sommaren. Eller nja, kanske inte sommar utan snarare vår och höst!
Aja. Ska väl snart äta någon frukost, eller kanske ställa mig och baka något...?
Några chokladkakor skulle inte sitta helt fel. :3
Oh well. Ska typ bara plugga hela dagen. ^^ Eller nja, så säger jag mest för syns skull. Ska iallafall försöka, det ska jag verkligen! Ligger såååå efter med SO, NO och Engelska....
Och justdet, har blekt håret btw :D 2 ggr faktiskt :o
Kram sålänge!!
/Emma

Kommentarer
Postat av: Belinda

XD

2011-01-24 @ 22:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0