Asså omgg

Satt och väntade på att Markus (min kille) skulle logga in på Facebook eller Steam typ hela dagen, och sen vid fyra(16:00) så lade jag mig ner i soffan en stund, bara för att kolla på lite TV...
Sen när jag vaknade så var klockan nästan halv elva och då hade han redan gått och lagt sig D:
|
|
|
|
JAG ÄR SÅ JÄVLA DÅLIIG
|
|
|
Aja, ska dra till skolan imorrn så jag borde gå å lägga mig snart...! Ska inte vara med på gympan dock, och vet inte om jag går innan lunch, vet inte om jag orkar sista lektionen annars...
Då ska nämligen en dam fran Auswitch som var med under andra världskriget och hon ska prata om kriget med oss!
|
|
|
Aja - God natt!
Kraam!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0