Vafaaan......

Asså omg omg omg, jag dööör


Min mamma blev arg på mig, så hon tog bort min användare på datorn (vi delar dator)
Tack. Verkligen. Tack.


Nu får jag börja om på alla fucking uppsatser, arbeten å skit som jag hade här!!
Flera timmars hårt jobb med redigering av alla mina bilder: Borta
Alla mina låtar, alla mina bildar, verkligen... allt. Borta.


Alla mina filer till spel.
Alla mina bokmärken.
Alla mina gadgets till skrivbordet som jag laddat ner...



Asså, e så jävla ledsen just nu. Kan inte fatta att hon gjorde det.

Det värsta är att hon ångrade sig efteråt.
Hon ångrade sig.

Visst, skönt att jag fick göra en ny, men vafan!! Helt onödigt att radera den!!


Aja... Kanske bloggar lite senare.

Tänkte stanna uppe hela natten.
Måste verkligen plugga... E hur trött som helst, men jag har verkligen inte tid att sova.
Min framtid är viktigare än hur jag mår imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0