Rubine Red

Alltså, förlåt för att jag aaldrig uppdaterar...
Vet bara inte vad jag ska skriva?
Gör inget kul nuförtiden. Går till skolan, kommer hem och pluggar, äter, pluggar, sover och sedan allt det om igen...
Har ju första nationella provet nästa vecka...
Så.... Ja... Jagvet inte.
Men ni kan få en fråga!
Vilken av färgerna är finast? (på mitt huvud alltså, vill ha nån crazy färg! Funderar på vinröd, men det känns som att jag inte vill ha så mörkt riktigt än igen...)
Kraam
/Emma
Oh, Btw... Var på Tyresö Gymnasium idag. Jag kollade runt på media linjen, och det verkar faktiskt riktigt bra! Nära ligger det också... Herregud, börjar få ångest! Måste söka nuuuu! Vet inte vad jag ska ta som förstahandsval... Aja. Cya! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0