Here it iis :D

Jaa, jag färgade det rött, men det blev mer rosa!
Beror på vilket ljus man står i. Älskar det!
Och nej, jag har inte sånadär kläder i skolan, jag skulle på maskerad! :D
Ska föreställa en cirkusprincessa
|
|
|
Orkar inte skriva så mycket... Egentligen vill jag skriva typ en hel krönika om människor som bara verkligen inte fattar, folk som e helt blinda. (Riktat mot en speciell person, men vill inte hänga ut på nätet direkt)
|
|
|
Hon (japp, det kan jag iaf avslöja!) är helt jobbig. Ingen, verkligen ingen vill vara med henne men bara jag och Bella har verkligen sagt ifrån. Då säger hon att vi är dumma mot henne, och att det vi säger inte alls stämmer. Blir så jävla fitt hor irriterad för vi börjar lixom smsen med att vara ''snälla'' eller vad man ska säga... Vi säger ju inte lixom ''stick å brinn cp'' utan vi säger snällt att vi inte orkar med henne, också har vi försökt ''bättra'' henne eller vad man ska säga... Och då kommer hon bara med jobbiga motargument, och... Ja...
|
|
|
Jag förstår bara verkligen inte hur i helvete man kan vela vara med någon som inte vill vara med en tillbaka?
Hur kan man ''slåss'' så hårt för ''vänner'' som inte ens tycker om en längre?
|
Orkar inte längre... Verkligen världens bästa allahjärtansdag. Verkligen.
|
Plus att min kille typ.. Ignorerar mig. Everyone hates me.
|
Ska sätta mig å rita en stund tror jag, alltid ett bra sätt att få ut sina känslor!
|
|
Kram
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0