Reason?

Alltså...
Vad ska man skriva egentligen...?
Vad ska man skriva efter att man inte skrivit i bloggen på ganska länge?
Ska man förklara varför man inte bloggat eller bara lådsas som ingenting?
Jag har väl egentligen ingen superbra förklaring... Fast jo, antagligen den bästa som finns ändå..!
Jag är kär. Så otroligt förälskad, och allt jag tänker på är henne. Såfort jag får beslag på penna och papper ritar jag ner tusen hjärtan och ett par som håller hand.
På lektionerna arbetar jag inte, utan sitter istället och gömmer små kärleksförklaringar i hennes skissblock.
När jag lyssnar på musik är det bara kärlekslåtar som släpper loss i mitt rum.
-
Så där är den. Den otroligt bra förklaringen. Jag är kär. Något så simpelt som det. Och jag vill inte att denna blogg ska förvandlas in till någon fjantig kärleks-historia, vilket den kommer göra om jag skriver vad jag gör om dagarna.
-
Så jag hoppas ni förstår.
-
Kram!
Älskar Dig <3

Kommentarer
Postat av: Bellaaa

aaahhw, blir så glad för er skull!! <3

2012-01-03 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0