Fattar inte varför vissa är så jävla barnsliga som henne, hoppas hon går och dör, hon gör ändå ingen nytta, hon är fan en skam för mänskligheten. Väx upp

Idag har jag gått i skolan..

..Såklart

Efter skolan följde jag med till Meows dans (eller nja)
Det är prova-på vecka där nu, å idag var det HipHop

passar mig jättebra som baara gått på jazz där man ska vara uppsträckt i ryggen och ha raka ben genom allt.

Not.

Jag sög, så att säga. Eller mja, stegen var inte direkt svåra, bara att lixom... slappna av.
Har dansat jazzdans i ca. 6 år innan, så att vara spänd och rak genom dansen har hunnit sätta sig i kroppen.

Aja. Nu ska jag iallafall göra NO läxan å sen ska jag gå och lägga mig...!
Är typ sjuukt trött.

G'night

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0