Kom med förslag på fler namn :D

Är hur trött som helst

Har inte vilat en sekund i helgen. Eller jo. Men alltid är det något som skall göras, någonstans att gå...


Himlans trevligt är ju det iofs!

Så igår hade vi (mamma å jag) födelsedags... kalas... fest? Ni fattar.

Ja, jag och min mamma fyller år på samma dag. Wihoo....

(Fyller år imorrn :D)

Fick finaste presenten ever, nämligen en liten guldhamster...!

Det är inte riktigt en guldhamster, men den klassas i den kategorin.

Vit och mörkbrun. Tror hon får heta Eileen.
( mitt första tjej djur jag någonsin haft..! )

Och idag åkte vi hem till en familjevän för att fira hennes födelsedag!

---------

Imorrn ska jag sätta mig på en buss mot Haninge för att påbörja min praktik.

Skriver nog inte imorrn. Har ganska mycket att göra.

Kraam
/Emma




Kommentarer
Postat av: Bella

Smulan var mörkbrun/svart, vit o guldhamster D:

2010-10-13 @ 17:00:27
Postat av: emma

Men nei Bella, inte enkla namn >.< Kan ju inte ha Draz, Hiwa och Smulan... Hänger nt ihop.

2010-10-15 @ 17:25:17
Postat av: Emma U

Eileen är ju superfint! :) <3

2010-10-16 @ 13:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0