Helvetes jävla cp död

Fyfan.

Precis när jag tror att veckan inte kan bli värre....


Först bestämmer sig Meow för att byta praoplats (vi hade på samma ställe, men hon bytte)
å då blev jag såklart lite nere.

Praoplatsen är i en djuraffär i Haninge.

Men nu är det så att min hamster precis dog.

Asså fyfan, de som inte har ägt djur kan aldrig förstå hur det känns.

Kan fan inte sluta gråta.


Vill byta praoplats nu, kommer inte stå ut att kolla på alla dedär små hamstrarna....

vet inte om jag vill gå till skolan imorrn.


kram
/Emma


Kommentarer
Postat av: Belinda

OMG! Nääääh, vad hemskt! Blev också helt förkrossad när min hamster dog.. ;( <333

2010-10-07 @ 23:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0