Uppdatering! :)

Miiaaaawwwww.. åkte inte o handla.. :o Var för segt så mamma åkte utan mig! o: har bah suttit o lyssnat på musik och åt POCKY! *less than threees på pocky* <33333!! Strawberry och Milkflavour var de jag åååt <3333


Jag vet att mina tänder är fack ahp! :B Men det är inte det bra att vara unikt!


Eftersom att jag inte skriver så mycket idag så tänker jag lägga upp några bilder som togs igår i skolan + hemma hos emma! :D



Nice, huh? :) Nathi (en vän) ritade, it wasnt me D:


Den gjorde jag på lektionen :D


Den ritade Emma :) Cute, isnt it? :3



Jag stank! :) Typ... Men killen verkar gillar doften av mig :3



Visst var det kul att kolla på mina bilder! :) Kommentera gärna! Nu ska jag ta å vila :) Puss o Kram <3


PEACE O.oV


Kommentarer
Postat av: kim

Men du har fina tänder Älskling^^,<3 Haha fin fjäriiil:DDD xDDDD Haha jag gillar doften av dig också bebi! c: <33 å jah dina bilder var så jävla söta!! i loved em!! and i love youu!!^^,<333 kyss Vila nu jah!!!:D<3

2010-05-13 @ 20:20:09
Postat av: Martin

As nice ritat där. ^^ klaga inte på dig själv, du är redan perfekt ju. :)

Måste säga att du ser riktigt bra ut på bilderna, söt söt. Men så mycket mer i verkligheten.

Krya på dig, kram.

2010-05-14 @ 18:40:09
Postat av: Bella

Snart blir det väl battle... -.-''

Boy's alltså...

2010-05-14 @ 19:39:27
Postat av: Mallcoin

Take it DL Bella ^^

2010-05-14 @ 20:03:28
Postat av: Bella

:P

2010-05-15 @ 14:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0