*Snyft* ... *Snyft*.. *Snyyyyyt*

H.. h.. he.. j! *snyft* mår inget bra idag, jag börjar att bli förkyld.. SJUKT JOBBIGT! Kommer inte att kunna träffa Kim nu ju, måste bli frisk imorn.. för jag måste träffa kim på fredag o fira våårt 3 månaders förhållandee! Hihih *Hostar* .. Hih

För er som vill veta vad jag har gjort idag:
Vaknade.. 
åkte till skolan..
Kollade på Whale Rider (The Whale Killer) vissa hajjar.. XD!!
Arbetat med filmen.. 
Gick hem till Emma <3
Käkade Ben&Jerry's Glass: HalfBaked! (Den var helt ok.. För lite Cookie Dough :'< )
Spelade Left4Dead 2
Ägde som "Spitter"! C:
Sög som Nick.. :(
Gick hem! 


KUL VA?!

Nu ska jag gå och vila i sängen o prata i tele med Kim! G: Men innan det ska jag hämta titsue å ha den bredvid mig å kanske nässpray.. fan vad jobbigt! T^T Oj fan.. Kom på att jag inte hade käkat middag! Dx Ska göra det nu å blir fet! :x

Puss o Kram på ER <3

G'Night!
å typ.. PEACE! ^^v


Kommentarer
Postat av: Kim

ahh fedt synd älskling, du får ta det lugnt vila mycket!:) men även om du inte blir frisk så får vi ses endå!! kan ju alltid ta hand om dig!<3 ett måste på fredagen iaf!^^



å Nu ska du ringa mig!!^^,<3333 Kyss älskar dig:)<33

2010-05-12 @ 22:39:20
Postat av: Martin

Men nej, helvete vad naturen ska vara mot dig då. Blir så jävla arg. Önskar att jag kunde bli sjuk i stället för dig, vill inte att du ska ha det så här.

Jag hoppas innerligt att du blir frisk så fort som världen tillåter det.

Krya på dig, kram.

2010-05-12 @ 22:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0