Snart mat

Min bror, hans tjej och deras dotter kom hit på ett snabbt besök!
Medans de äldre satt å fikade agerade jag barnvakt åt lilla Malou. Hon var rädd för en kattleksak och såfort hon nuddade den så sprang hon iväg en bit och gjorde ett aggresivt skratt av något slag. Så söt!

Bara någon timme innan det kom min kära mamma hem från centrum, och hade med sig ett paket hon hade hämtat från posten, tydligen till mig...
Jag öppnade och...
... Där låg min locktång jag beställt! :D E så glad. Men på bilden hade den gröna knappar, medans jag fick en med lila! :)
Kan inte lägga upp bilder på tången just nu... Är inne på mammas användare och där kan man inte föra in bilder till datorn :(
Gör mitt bästa för att få upp dem idag, i värsta fall får jag upp dem imorrn!
 
Nu ska jag gå och hjälpa mamma med maten!

KRAM
/Emma

(Det är verkligen bara jag som bloggar här...!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0