Sist, men inte minst...


HeJ

Jag heter Emma och älskar att Rita, Fota, Spela Piano, Vara med kompisarna, spela datorspel... Och TV-spel, men det är inte alls lika kul som på datorn.. :D 


 Jag har en annan blogg som jag haft ett... Bra tag, men jag vet inte.... Det kändes så tråkigt... Har skrivit ungefär sju gånger under ett halvår i den... Lat jag e! :P Det är roligare om man har fler personer att blogga tillsammans med!


Jag ligger i mitten av oss tre... Om man tänker på längd och födelsedag... Ja, det meow skrev om! :) Jag är varken längst eller kortaste, och fyller år efter Meow men före Bella!


Jag tycker inte om att vara med på foton sådär väldans mycket, så jag bjussar på lite andra bilder istället! C:




KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0