Meow Siraprapha Kulo Laksap

Ögh!
!PEDDO BLICK FTW!
Hej, Mitt namn är (det står i rubriken) :3 Men ni kan kalla mig Meow, Miaw, Mjau... :'3 Jag har bloggat förut men inte orkat, jag hade för lite att skriva om.. Så nu har jag startat en blogg tillsammans med mina två bästa vänner, Emma och Bella! <3 Jag är äldst! :D Hiih~ Det kanske inte verkar så för er som har sett mig irl, Jag råkar vara asiat å kort :'l Uwäääää.. Jag är född den 15:e mars år 1995 :D Mina intressen är att umgås med mina vänner + Kim, youtube, dansa, rita och för er som känner mig så vet ni säkert att jag gillar att sjunga! :B Jag har ingeting mer att skriva om, ska vara med min älskling nu :') <3 Puss och Kram! (; 

PEACE! o_oY

Kommentarer
Postat av: Kim

Hahaha blicken så jävla peddoo..xDDD men haha underbart!^^,<333

2010-05-10 @ 01:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0