Funderar på att blogga en gång i veckan D;

Hej! Förlåt att jag skriver så ofta längre, Mitt liv består bara av tråkiga dagar framför datorn... då å då så kommer Kim på besök då spenderar jag min tid med honom.. å ibland så kommer Martin på besäk.. då brukar vi ta en promenad här i öringe områden.. har inte tillgång till datorn då :(<33 x) tills våra mobiler döör :D om hans mobil dör innan så ringer jag upp Martin :D å om min mobil dör först så.. laddar jag mobilen (;
(Nåt som kanske kan får er att skratta :'D)
Är jätte trött :( såå... Godnatt nuu! <3
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Martin

Vi tar för mycket av din tid Meow, fast jag personligen vill ju vara hos dig hela tiden ^^

2010-05-23 @ 12:32:06
Postat av: Pompom ღ

Meow uppdatera mera ! :( :( :( :( :( :(

2010-05-26 @ 18:46:43
URL: http://strawberrycupcakes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0