FUCK !!FANTAGE!! FUCK FUCK

FUCK FUCK FUCK! DX
HEJ MÄNNISKOR! <3
Saknat mig? :D

Nyss satt jag å spelade på Fantage! (mobbas inte)
å skulle var med på en modelvisning (i spelet alltså) 
så skulle man klä sig efter vad som visas på skärmen.. Jag hade de mesta som visas där (blev glad) å höll på med att byta om.. så råkade jag jag klicka på stänga ned "inventory-sidan" så jag fick inte ändra mer på mitt utseende.. xD som reflex så skrev jag "fuck" även fast jag hade kunnat vinna ändå... men dumt nog så blev jag bannad från sidan fööör.. 1 timme XD Satt å asgarvade åt mig själv dåå :D å loggade in hiiit :) ville dela det här med er <3
Skratta om ni vill :D jag blir glad då! <3


Here is a little something that'll make u goo rolfcopter!

 

<--FUCK U- <3


// Meow

 


Kommentarer
Postat av: Bella

Asså fyfan vad fuuuuult! x'D

2010-05-28 @ 21:42:44
Postat av: Emz

Klantigt, miaw, Klantigt

2010-05-28 @ 21:59:30
Postat av: Meow

Visst?! Men jag visste inte att man inte fick svära :(

2010-05-28 @ 22:25:48
Postat av: Anonym

På en sida för typ barn? Meow.. It's kinda obvious! :D

2010-05-29 @ 12:19:54
Postat av: Martin

Så kan det gå ibland, men videon är u fuckt up ^^

2010-05-29 @ 12:23:00
Postat av: Pompom ღ

hahahahahahaha ;D



Heeeej då Meow, kommer att sakna dig. Vi ses om en månad, glöm inte att sakna mig också T_T haha nej men älskar dig kusin :)

2010-06-03 @ 09:35:56
URL: http://strawberrycupcakes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0