>:'[

HEJ! Meow här! :3 Kom nyss hem från farsta.. :D Jag var där med familjen :) Min syster skulle kolla efter balkläder.. men tyvärr hittade hon inga.. Jag kollade också efter klänningar till Janets 15års kalas (Grattis Janet) men jag hittade tyvärr inga som passar min kropp D:..antingen så satt den för tajt vid bröstet eller så sitter den lös där men tajt vid höften! S: Då blev jag ledsen å sugen på mat! :F Jag fick 100 kr av mamma som jag sedan spenderade på...

2 Cheeseburger
1 Hot wings
1 Mellan milkshake 

Jag satt och åt helt ensam.. :'l tills mina syster(aka. Siri lr Mook) å mamma å pappa kom å sa till att vi skulle hem o: 


Den här låten lyssnade jag på i bilen hela vägen hem till tyresö!
låten är väldigt snabb (;


PUSS o KRAM                                                                                                                             PEACE o.OV


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0