Emma vaken!

Godmorgon!

Jag skulle egentligen inte ha varit hemma just nu... Min brorsdotter fyller ett år, men jag vill inte gå dit o-duschad, vilket jag inte skulle hunnit med på den tiden jag fick innan vi skulle åka.
Så jag stannade hemma istället.

De flesta tycker nog att det är taskigt mot min brorsdotter, men vafan, om jag går dit är det ju taskigt mot alla gäster, som får stå ut med min odör!

Funderar på att äta frukost.. Men jag vet inte.. Åt en glass nyss för att kyla ner halsen
(Har blivit förkyld p.gr. utegympan vi hade igår när det blåste som mest och solen verkligen ansträngde sig för att vara bakom de tjockase molnen!)



Kanske blir nåt sånt till frukost? (a)

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0