Emma här... igen.

Känner mig lite ensam.. Typ bara jag som bloggar ju! Aja..

Först gick jag och Bella hem till mig och packade saker till badet, körde lite dator... Sen gick vi hem till Bella och on packade sina saker. Sedan hämtade vi upp Sofia, och gick mot Meow. Men när vi väl är där så säger hon att hon inte har packat utan bara spelat....
Tack lixom.

Sedan sade hon att hon inte skulle följa med och bada... Så det blev bara Jag, Bella och Sofia!


Vattnet var iallafall inte så kallt. Eller ja, enligt mig.. Så jag simmade såklart i först!
Bella och Sofia stod och velade på stranden... Men till slut så kom även de i! :)
Jag tog bara några, halvdåliga bilder med mobilen ( Jag har ingen kamera D:) men annars tog mest Bella, så vi får se om hon lägger in något!
Har inget mer å skriva nu...

KRAM
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0