Yo!

Idag har vi haft gäster och firat Amanda, min syster alltså som nyss fyllt 18 jävla år! Fan vad tiden går fort! :o Nu kan hon festa på krogarna hur mycket hon vill :P

Har moffat i mig flera kilo mat.. nä skojja, men typ.. Eeh och efter att gästerna hade åkt hem så har jag varit med Sofia (är med hene fortfarande). Vi har kollat på Nemo som kom på tv och så har vi varit ute med min morbrors hund som jag passar. Hon vägrade bajsa och nu vill hon inte äta mat -.-' Vad är'e för fel? Jag har alltid gett henne sin mat med lite vatten på det eftersom att mamma och Jonny alltid säger att jag ska göra det, men så vill hon helt plötsligt inte ha det..

Whatevah.. Nu sitter vi och kollar på Wedding Daze, en film som går på kanal 3. Vettefan vad det är, men den verkar väldigt intressant :o


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha Bella... Så många stavfel! x3

2010-06-12 @ 22:47:40
Postat av: Belinda

Ojsan! Haha, men nu har jag fixat alla stavfel :P

2010-06-13 @ 18:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0