Missed me?! :D

HEYAR PÅ FOLKS! >///<
HUR MÅR NI? JAG MÅR BRA IDAG.. bortsett från värken i revbennet, magen å rump-muskerna! D: Jag skulle vakna 9:30 idag! Men då komma å började prata en massa å sa åt mig att gå upp D: så jag kan börja plocka upp disk innan jag åker till stan idag! D: men det är klart nu iaf! Har lite tid över innan jag ska börja duscha :D såå.. whataheell, kan ju skriva lite innan jag sticker, tänkte jag! :D Tänkte att jag skulle handla med Martin idag, lol! Kanske bli sista gången jag träffar honom på länge.. (sry martin) Jag menar.. jag åker ju till Thailand snart! :o (.. om 37 dar.. typ? ) Men det är inte ofta jag orkar träffa folk >.< Det ska bli kul! :D hoppas jag hittar fina skor till klänningen jag kommer att ha på festen imorn.. Yeaay!!  :DDD

Om det nu skulle vara så... att jag har köpt något så loooovaaaaar jag att jag lägger upp några bilder här, på bloggen!! OK?! :V <33 <----[ *FART* ]wth

LÄNGTAR TO THE DUSCHEN NAAAW! :D MEN NAT TILL BASTU'N ON THE VÄNSTER SIDE OF MIG IF JAG VÄNDER ME MOT VÄGEN!! DX TVÄRTOM ANNARS :D 



!Den måste bah upp!
Nästan lika bra som Nick Pitera juh?!
(@1:30)

Peacing out naaw!

Puss o Kram //Meow


Kommentarer
Postat av: Martin

Videon är fan bra, och dagen igår var helt sjukt kul. Tack för en underbar dag :D

2010-06-19 @ 17:52:34
Postat av: Meow

Sluta tacka x) men varsågod martin xD

2010-06-20 @ 08:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0