:D Whoahaha

Förlåt att jag inte bloggat igår...
... Och knappt idag heller... ):

MEN DET ÄR SÅ FUCKING UNDERBART :D
|
v

Fick Sims idag :D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DDDD

Jag började förstås med stylist-yrket, vilket var en dum idé, då spelet gärna kraschar när jag öppnar CAS ( Create A Sim) som man måste göra då...

Haha, skulle göra en makeover på en äldre dam som jag tyckte skulle behöva se lite snyggare ut.
Och vad händer? Jo, min sim klantar sig och damen blir iklädd ett stort, rosa nattlinne och får massor med svart puder i ansiktet! Nice going...

Tänker därför jobba soommm...
...Hmm. vad tycker ni?

Tror jag ska bli Detektiv ett tag och bryta mig in i folks hem för bevis! :D

Aja. Imorrn blirre Alby med Gruppen! (Grupp=Klass, Vår skola har en såndär fånig grejj att det är hemskt viktigt att man säger Grupp, och inte klass)

Ska bada och äta en massa! :D


KRAM
/Emma


Kommentarer
Postat av: meow

bli detektiv? :D

2010-06-07 @ 20:10:07
Postat av: emma

... Ja :D

2010-06-07 @ 20:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0