D: Cp!

Kom hem från skolan för runt en halvtimme sen...
Vi hade fått dit tre personer som skulle snacka om
droger, tobak och alkohol och svara på våra frågor.

Man lärde sig iallafall lite! Dock så rapade den ena
killen typ hela tiden och missförstod allt.. Haha :D

Aja.

Nu är det så att för ungefär en månad sen, så
förhansbokade jag TS3Ambitions! ( The sims 3 Drömjobb ) på Cdon.
De brukar alltid skicka så att man får saker en dag innan de släpps i affärer!

Men vad hände denhär gången? Istället för att ens få den i tid, får jag den en dag försent (imorrn),
för att de skickade iväg den för sent; Dvs posten hann inte ta med den!

Det är bäst att den ligger i min brevlåda ikväll, Annars tänker jag fan klaga!

Det är ju meningen att man ska få en på releasedatumet; Innan man ens kan köpa den i affärerna!

Argh!

KRAM
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0