:D !

Förlåt att jag inte bloggat på nästan hela förra vecka, men jag ville inte slösa bort en massa tid vid datorn!

Som sagt så var jag i... På... Gotland förra veckan! Vi badade i havet och grillade nästan varje dag.

Min pappa, min extra-mamma (pappas fru), mina två småbröder och min lillasyster bor på Gotland, så jag åker dit på nästan alla lov! Denhär gången stannade jag bara i 1 vecka, brukar stanna i en månad eller så...

Jag kom hem igår, men eftersom att jag kom hem klockan elva, och min mamma ville ha datorn, kunde jag inte skriva...

Har inte gjort så jättemycket när jag var där, bara saker man gör på sommaren som att bada, sola och grilla!


KRAM
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0