>:C !!

Jag blir så jävla irriterad!

Har kört Left 4 Dead 2 i stort sett hela dagen x3
 För ett tag sen blev jag uttråkad och bestämde mig då istället för att klara av lite ''uppdrag''


Och för att kunna klara ett som jag vill bli klar med var jag tvungen att köra på en speciell bana.
Körde då med bots (Karaktärer som ingen verklig människa spelar på, utan datorn!)
Men de bara är så sjukt tröga!


Kastade spya så att alla Zombies skulle samlas på samma ställe, så att jag kunde döda dem med ett skott från Grenade Launcher! (Granat vapen).


Måste nämligen döda 15 stycken med ett sånt skott för att få medaljen till uppdraget.

Jo, vad gör inte de då? 
De börjar skjuta på alla zombies!

Jag vet, de gör det ju för att skydda och så, men blir så sjukt sur när de bara förstör hela tiden! D:

Då tog jag istället till med hårdhandskarna och dödade mina ''kompisar''.
(Jag e så snäll, maha)


Tänkte dock inte på konsekvenserna och dog för att jag inte fick någon hjälp.

......

Tänker låta bli det uppdraget ett tag.



Lol, ''Wolverine''. (mittenbilden e så bäst! :D)



KRAM
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0