Hohohoh.

Hej igen!

Förlåt att jag inte bloggade igår å i förrigår, Men i förrigår jobbade jag stenhårt
men lite grejer jag skulle ha till igår, då jag nämligen gick på bröllop...!

Det var en kompis till vår familj som skulle gifta sig, och det var faktiskt jättekul!

Blev kvar där tills 0:00, ungefär...

Har inga bilder dock eftersom att jag tycker att ett bröllopsbilder kan man hålla för sig själv.

Inget man vill dela med okända människor...

Oh veri well

Men det är en sak som jag verkligen inte förstår...

Det har inget med bröllopet att göra, utan min ritplatta och jag...

Det är så att när den har vart inkopplad till datorn för länge och jag ritar, så får jag stötar?

Tänk er att hålla i ett elstängsel. Fast ganska mycket mildare.

Gör ändå ont... D:

Och jag förstår inte varför det blir så?
Aja.. Inget kan få mig att sluta rita just nu... c:<

KRAM
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0