Hohoh

HEJ IGEN

Igår badade jag med min underbara storasyster vid Tyresö Kyrka!

Och idag har jag vart i Haninge centrum...
... Åkte dit för å köpa ett par efterlängtade skor, men de fanns inte i min storlek! D:
Men så fanns det ett par andra, utan dragkedja (för att lättare få på dem) men jag köpte dem istället<3

 Ser exakt likadana ut..!



mkt snyggare IRL.

De skulle egentligen ha kostat 500 kronor, men det var 50% rabatt, så det blev bara 250! :D

Köpte dem i storlek 37, trots att de var lite stora, skulle ha behövt storlek 36 eller 35...
(Jag har små fötter, ja...)

Men det fanns inte några i dem storlekarna kvar..!



So here I am, still in one piece.

Adieu!
/Emma


Kommentarer
Postat av: Bella

D:... Mad Hatter ;Q

2010-07-13 @ 21:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0