wah, långt tråk inlägg. (:

Hey hey

Förlåt att jag inte skriver om dagarna, men nu på sommarlovet har jag ställt om mitt dygn helt!
Går och lägger mig på morgonen och går upp på eftermiddagen. Då hinner man ju inte göra så mycket...?

Jaja. Har sökt runt lite på nätet efter nya spel (Blir trött på de jag har ganska snabbt) och hittat två spel som jag vill ha hittills! Kommer nog bara köpa ett av dem, för de kostar ca. 500 kronor styck, plus att jag ska köpa ett till som kostar 600. w00t..?

Haha, fattar inte att jag lägger ner så mycket pengar på spel!

--------------

Måste börja ställa om dygnet snart... Skolan börjar ju om ungefär 3 veckor. Ska bli kul å träffa alla igen!

Har mest träffat Bella. Meow har jag inte träffat sen skolavslutningen. ): Saknarrey cheyen<3

Ska fortsätta leta efter spel å lyssna på musik nu. Blir nog sängen strax!

KRAM
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0