sleeping is for the weak

Gick och lade mig typ.. 4.

Kunde inte somna. Kan inte somna. Så här sitter jag nu.
-
Wiho... Centrum öppnar snart, så jag ska väl ner å handla dårå'.
------
E så jävla trött, huvudet bultar å halsen värker.

Justdet, fick reda från min mamma att man måste ha halsfluss minst 5 gånger om året för att få operera bort halsmandlarna.

Jag har inte haft det i hela mitt liv och har det inte nu heller.

Så det blir nog bra!! E väl någon allergisk reaktion på något bara. Undrar vad... Hmm.

Ska fortsätta kolla på teletubbies å alla andra barnprogram de sänder nu på morgonen.

Får väl se om jag går å lägger mig igen eller om jag väntar med det tills ikväll istället.

Kram!

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0