Hoppas jag hinner bli frisk :[

Hallu

Vaknade för ungefär... 3 timmar sen.

Har inte gjort något speciellt, mer än läst bloggar och kollat på online affärer...!

Så... Jag ska typ.. Jag vet inte vad jag ska göra nu...

Känner inte för att spela, känner mer för att.. Läsa?

Har knappt läst nånting under sommarlovet...

Läste ju två böcker i början av sommaren, men det tog ju bara en vecka, så jag vet inte...

Vill verkligen läsa Feed av Mira Grant
D:

Ska tjata på mamma

----------

Haha, tycker synd om min egna blogg.. Den är helt övergiven :[


KRAM
/Emma


Kommentarer
Postat av: Meow

Jag tycker synd om den med å blir sur på mig själv som inte gör det glad :((

2010-08-23 @ 13:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0