helvete

fifan

Upptäckte precis att de har stäng ner one manga
(En sida där man kunde läsa manga gratis online)

Eller ja, inte stängt ner, men de har tagit bort så att man kan läsa manga online.

Dvs. jag kan inte läsa klart de manga som inte var färdigskrivna än, som jag läste;

Kaichou wa maid-sama
Fushigi Yuugi Genbu Kaiden


(ursäkta om namnen är felskrivna lr nåt, skrev direkt från huvudet utan fusklapp)

och sen ville jag gärna läsa Absolute Boyfriend igen

Nu måste jag typ.. Köpa dem.

:( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

det e en stor grej för mig, ok? månadens största nedslag hittills.

Jävla cepe.
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0