Fantasilös...

Hur mårs det idag då?

Själv mår jag väl helt ok, förrutom ont i halsen, huvudvärk och ont i ögat (Tack Bella. Tack)... I've been worse!


Har velat måla eller rita något jättelänge nu, men min fantasi har tagit slut. Jättejobbigt...



Ge mig inspiratioon!!!!!



Oh well.. Ska typ läsa lite, och sen spela det sista i mass effect om jag orkar...

Fick verkligen jätteont i huvudet nu när jag kom hem.... Kände inte av något först direkt, förrutom att det gjorde ont runt ögat såklart (Bella kastade en boll i ansiktet på mig...)

Vill bara lägga mig ner å sova...

Aja.. Skriver väl sen, eller något....


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu är jag här igen! jag trodde inte du behövde mer fantasi... Jag såg ju vad du och Meow ritade på tavlan häromdagen.... :O Wellwell, annars kan du ju rita mig som jag har bett om typ 777777777777775 gånger elr nåt! ;)

2011-04-12 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0